BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 1 decembrie 2009

A venit iarna.



- Neaţa! A venit iarna! Trezirea! Hai, putorilor!!! Copiii deja taie lemne pe afară, da voi încă dormiţi...
Aşa o aud pe mama... parcă... Poate cauza e că nu am închis un ochi, că tot am cizelat scenariul pentru Potcoava de Aur, sau  poate am aşteptat să văd cum vine iarna.... Ceea ce voiam să ştii e că nu am dormit, zăranie de ochi nu am închis....


Ce miros avea iarna în copilăria mea?! De bine. Un miros aparte. Nu am mai simţit aşa ceva niciodată. Nu-l identific nicăieri acum, dar ştiu că l-aş recunoaşte dacă ar fi  să-l mai simt vreodată. Acum, iarna mea, miroase a scorţişoară... aşa am vrut eu să simt, a cald, a cer înorat, a temperaturi peste normă... a capucino... a iubire. Iarna mea miroase a multă muncă, dar şi a satisfacţie.
Ziua asta mai are miros de românime... Ziua milioanelor de români care ştiu cine sunt, la fel cum ştiu de unde vin şi încotro se îndreaptă. Felicitări pentru toată lumea care ştie cine este şi de unde vine...
că tot am zis de "lumea care ştie cine este..."...

.....Zilele astea, mă întreba un suflet drag: "Pe tine nu te deranjează cînd cineva vorbeşte de rău de tine, sau scrie de rău... Nu vrei să te războieşti cu ei?! Nu te-au obosit?! Uite, mi-a zis cineva că se pronunţa o persoană depsre blogul tău foarte urît...."

ştii ce i-am zis?!
.... sunt lucruri în viaţa asta pe care eu, ca om matur, pot să le trec cu vederea. Sunt lucruri pe care, dacă sunt om întreg la cap trebuie să le accept, dar sunt lucruri, despre care ar fi bine să nu te pronunţi, pe care te sfătuiesc cu toată răbdarea să nu le atingi... Pentru că dacă le atingi, s-ar putea să dai faţă în faţă cu o căţea.

Zi despre mine ce vrei tu... ştiu că eşti obosit, rău plătit la servici, te-a lăsat nevasta, sau te înşeală soţul, treci prin lumea asta neobservat şi nu te recunoaşte nimeni pe stradă.... ai o mulţime de datorii şi nu ştii cum să încolţeşti o femeie care e mai sus decît tine... e clar tabloul clinic. Şi cum ziceam, zi ce vrei.... că sunt proastă şi nu pot să cînt, că nu arăt ca Natalia Gordienco(Natalia mi-i dragă, aşa că ai face bine nici pe ea să nu o atingi)... şi altele de astea. Orice.
Am să fiu "ora ta de terapie", dar nu te atinge de copilul meu, de familia mea şi de sora mea că-ţi rup gîtul cu dinţii.
Sunt foarte puţini oameni care mă cunosc cu adevărat şi, nu mai are sens să-ţi zîmbesc şi să mă prefac că nu mi-i frică de tine...aşa cum o făceam cu cîinii în copilărie. Dacă le arăţi că ţi-e frică, te vor încolţi... În...măsa.... nu mi-i frică. Şi în general, ştiu cine sunt şi sub cine dorm.(parcă aşa la noi îs regulile cu femeile, nu?!)
Sunt acolo unde sunt nu pentru că merit, sau pentru că am fost pe sub masa şefului, dar pentru că muncesc calitativ. Şi pentru că îmi pasă.
Aşa că invit pe oricine are curaj, să intre pe blogul meu şi să se antreneze cu mine în discuţii. Promit să nu cenzurez niciun mesaj, cum nici pînă acum nu am făcut-o. Şi îi invit pe toţi cei care mă atacă prin subsoluri, să o facă deschis. Sunt convinsă că va ieşi ceva frumos şi demn de respect.
Altfel, îi poftesc pe toţi cei care pun la îndoială "calitatea" blogului meu, să zăbăjească mai des pe aici. S-ar putea să se regăsească. Nu pretind a fi ceea ce nu sunt, dar nu m-am vîndut (am mai spus-o) niciodată ieftin şi nici ŢIE nu am să-ţi permit să o faci.


Am învăţat, cu anii, să-mi admit necompetenţa (cum spunea o bună cunoştinţă de a mea), dar să-mi arăţi tu unde-mi este locul, nu... asta nu.

Şi încă ceva: am scris asta, pentru că îmi pasă. Nu am să zic că nu. Îmi pasă ce crezi despre mine şi dacă pot să te conving să nu fii oaie,măcar o dată în viaţă, înseamnă că merită să mă obosesc acum.

În loc de final: Sunt bloguri mult, da de o sută de ori mai bune.... mai interesante, mai bine închegate, mai pline de conţinut... şi mi-s dragi, şi le urmăresc, şi sfătuiesc şi pe alţii să o facă, dar....... vezi cum vine treaba...... sunt părinţi din care au ieşit copii ca lumea... şi părinţi din care.... nu mai înţelegi ce a ieşit... oare nu-i aşa?! Nu ţi s-a îmtîmplat să întîlneşti aşa "arătări cereşti"?!
Pai, hai.... dragii mei să-mi şterg blogul, pentru că un fute-vînt... s-o născut din părinţi ca lumea... da uite că nu-i place de mine...
Astea toate-s fleacuri... Fleacuri..

Definiţie: MDA (micul dicţionar academic) fute-vînt, fute-ploaie = om de nimic, fără ocupaţie.

Şi la încheiere, vă poftesc pe toţi să vă faceţi un capucino cu scorţişoară..... şi să aveţi o zi frumoasă aşa cum ştiu că am să o am eu.

9 comments:

Oly spunea...

La Multi Ani si tie! caci si tu faci parte din "lumea care stie cine este".Cat despre alde fute-vint, daaa, astea sunt tare multi pe lumea asta(saracul vant, macar de-ar avea deaface cu oameni mai sanatosi la minte);sa arunce cu venin referitor la blogul tau?, inseamna ca e ma- a-are plictiseala in veata lor, saracutii! Dar sa nu vorbim prea mult despre ei, caci asta ar insemna sa le dam prea mare importanta. Tu continua sa faci ce faci, caci din fericire "blogosfera" e populata de mult mai multi oameni cu suflete imense si curate, care stiu sa citeasca si sa aprecieza, si ce e cel mai important- sa respecte cele scrise si pe autor. Cei goi, transparenti si neinteresanti sunt doar o minoritate poluanta.
PS: Poate nu-i chiar la tema acestui post, dar ma doare suferinta din sufletul tau si cuvantul "singuratate" care revine mult prea des. Ce naiba barbatii din jurul tau "ont la merde dans les yeux?"
Crezi ca pot sa fac ceva pentru tine? Sincer.(Tin sa precizez ca sunt o mamica cu orientare sexuala foarte bine definita - sotul meu)

Oly spunea...

Ce am uitat sa mai spun este ca mi-ar placea enorm de mult sa te cunosc personal, intr-o zi.

Vocabular la comentariul precedent: Veata=viata

INDIANA spunea...

Mulţumesc. Pentru receptivitate. Pentru că ai avut puţin suflet "de dat" şi pentru mine. E cel mai curat şi cel mai încăpător cuvînt pe care l-am găsit în limba mea : singurătate. Poţi să faci ceva pentru mine?! Ştii, aveam o prietenă pe care o scoteam... din "căderile ei fără întoarcere".... cerîndu-i ajutor.... Şi ea făcea la fel. :)
Cum mă vedea lividă... îmi scria: Am nevoie de tine. Am nevoie de sfatul tău. Am nevoie de ajutorul tău. Şi chiar funcţiona... Nu ne lamentam, nu ne plîngeam, nu ne întîlneam ca să ne "lingem rănile".... ne apucam de lucru. Singura motivaţie pentru mine atunci cînd nu sînt în niciun fel: să muncesc.

Mulţumnesc că exişti.
p.s. Şi această frază ai să o auzi des de la mine. Am învăţat să mulţumesc lui Dumnezeu pentru oamenii cumsecade din viaţa mea.

INDIANA spunea...

Cu mare drag. Oricînd. indianazlotea@yahoo.com
p.s. Mulţumesc pentru tot.

INDIANA spunea...

Şi pentru LIN LIN LIN... aşa am fost botezată şi eu, exact cu numele pe care îl porţi şi tu. Ştiu ce înseamnă trădare, la fel cum ştiu ce înseamnă iubire fără de margini... ştii, încrederea e mare lucru. Îţi dă atîta putere şi atîta loc de iubit... iar lipsa ei...lipsa ei... cred că ştie toată lumea ce aduce.

victorya spunea...

Ce dracu Indi, ce ai pui?
băi în morţii măsii daca există oameni fără scalp la cap atunci se vede craniul, iar cînd se vede craniul, vai şi amar de minte.. şi cînd nui minte..nui idee măi..nui corectitudine.. ce dracu să mai vorbim de suflet, căldură, sau apreciere, astea sunt cuvinte necunoscute pentru oamenii LEGUME(copyright din vocabularul Indianei)
ştii ce trebuie să faci? Încalţi o pereche de ciorapi de lînă, şi ţi se încălzeşte sufletul pe loc.
Te pup şi nu uita..Keep on line my darling!

Oly spunea...

Nu, tie-ti MULTUMESC pentru tot! Sa ai o zi cu mult soare in suflet.

star77 spunea...

Indiana, se apropie sarbatorile de Craciun. Sper sincer sa-ti aduca in suflet caldura si pacea de care ai nevoie! In rest, nu esti valuta ca sa placi la toata lumea. Ref la blog - sa te sufle mult si bine cine are mancarimi... Mie una-mi place mult! Iar pt cei care-s ta-are mari experti in ale "criticii", sa fie buni sa mai treaca si pe alaturi. Se trece blogul tau si fara balele lor.

Mariro spunea...

Salut. Imi place foarte mult acest blog, numai ca dupa ce savurez placerea de a citi articolele de aici apoi ramin profund miscata si deseori nu-mi ajung cuvinte pentru a lasa comenturi. Blogul e de 10 cu plus la fel ca si stapina.