BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 4 decembrie 2009

Două potcoave s-au duuuuuus!




... 4 ore de muzică populară. 4 ore încheiate de aplauze, 4 ore de emoţii şi aşteptare... şi, în sfîrşit,  2 Potcoave de Aur şi-au găsit destinatarii: Orchestra de muzică populară "Lăutarii" condusă de N. Botgros şi Mihai Ciobanu.
Mă dor picioarele. Asta e tot ce simt acum. Dar, pentru voi, mîine am să postez multe-multe fotografii din culise.... Sper să vă placă. Am invitat-o pentru acest lucru pe Nătăliţa, o fată talentată şi tare cumsecade. A tot cutreierat culisele, pentru ca să-ţi arăt ce înseamnă o viaţă de artist. În spatele reflectoarelor e altfel. E altceva. Asta voiam să vezi, să simţi şi să înţelegi că ei nu au nevoie de nimic altceva... doar de voi şi de aplauzele voastre. Nimic mai trist decît un artist care iese din scenă fără această susţinere. Asta - mîine, pentru că acum nu mai am putere pentru nimic. Mîine, la aceeaşi oră începe spectacolul de muzică uşoară, de asta trebuie de dus la spiş ... Noapte bună tuturor.
p.s. Mulţumesc tuturor pentru susţinere şi căldură. Mulţumesc colegului meu, Iurie Nistorică, pentru că a fost alături şi pentru promtitudinea de care a dat dovadă în momente ... "critice". Mulţumesc întregii echipe pentru că a dat dovadă de multă răbdare şi profesionalism. Mulţumesc spectatorilor pentru PALME. E ceea de ce are nevoie un ARTIST. Nimic mai mult.
Mulţumesc.