BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 3 decembrie 2009

Ultima sută de metri... POTCOAVA DE AUR.





Numai ce am ajuns acasă... Senzaţie de oboseală...nu găsesc. Doar o emoţie plăcută, una specială. Una taaaare specială. De 4 ani Radio Noroc, la sfîrşit de an, adună pe aceeaşi scenă cei mai de valoare interpeţi de muzică uşoară şi populară. De 4 ani, Potcoava de Aur a intrat în casele şi inimile noastre şi de 4 ani.... vrea acolo să rămînă. Să vă povestesc ce se face acum la radio nu are rost, pentru că nu sunt cuvinte pentru a descrie vîlvătaia de emoţii, stresul, alerta, şedinţele

interminabile, agitaţia, lacrimile de bucurie împletite cu cele de grijă şi responsabilitate "eşuată". Orarul s-a dus peste cap, nimeni nu mai bea ceai: auzi tot mai des... "ai nevoie de ceva?". Asta e ceea ce aş vrea să vezi. Să vezi ce înseamnă să lucrezi în echipă. Colegul meu a luat asupra lui scenariul pentru seara muzicii populare, Mariana a făcut statistica topurilor, cealaltă Mariană, şefa, le face pe toate... Lista interpreţilor, schimbarea diacriticelor.... filmări, reportaje, telefoane, tone de foi scrise.... într-un cuvînt.. ne gătim.  Ghena, regizorul... face transferurile de fişiere... pregăteşte coloana sonoră... băieţii de la TV montează fotografiile (încă o surpriză frumoasă)... Da, poate asta e o rutină, poate e o banală rutină, dar să stai deoparte şi să vezi cum lumea.... se îngrijeşte şi de cel de alături, nu numai de el... e mare lucru.


Vreme de un an, publicul şi-a votat favoriţii. Săptămînă de săptămînă. Mîine, vom afla cine va duce Potcoava de Aur acasă. Mîine, vom afla cine va duce Potcoava de Aur acasă. Veţi avea parte de un extraordinar spectacol de muzică populară, susţinut de Orchestra de muzică popolară "Lăutarii", în frunte cu maiestrul N. Botgros.

p.s. Mă duc la spiş că mîine e zi grea, dar las cîteva fotofrafii... Îţi las rochia pe care o va purta Natalia Barbu la prezentarea unei superbe colecţii de modă, oferită de Salonul de Modă "Feodora", ţi-l las şi pe colegul meu care ... e tare bine întenţionat, fetele noastre, pe Ghenadie Plunghean.. citeva calculatoare... în faţă, domnul Grigore care ne duce ;i ne aduce... cu maşina televiziunii.... şi puţină oboseală. Dacă crezi că nu m-au înjurat colegii mei cînd umblam cu aparatul meu, te înşeli... da ce pot să fa... aşa se fac... materialele "exclusive".. :) Aşadar, ţine-ne pumnii mîine şi poimîne... că am să-ţi aduc secrete din culisele spectacolelor...

3 comments:

Anonim spunea...

Noi abia asteptam sa vedem rezultatul...Mult succes acolo voua...Noi deja ne-am pregatit miinelel pentru aplauze... :) Vom fi cu voi.

Oly spunea...

Viata lunga Potcoavei! Munca de titan. Bravo si tie si minunatei echipe.Parca aud injuraturile lor cand le faceai poze: "Hai, fugi de- aici frumoaso, nu vezi ce cearcane am la ochi!" Mai rau nu cred ca ti-au zis nici daca ma picuri cu lumanarea,pentru ca cred ca sunt constienti ce sansa au sa te aiba in preajma.
BAFTA!!! (doua zile cu pumnii stransi-AÏ!)

Anonim spunea...

Pentru Oly...
Ha-ha-ha, sa stii ca exact asta am spus in acel moment: "Hai, fugi de-aici frumoaso, nu vezi ce cearcane am la ochi!"