BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 6 decembrie 2009

Reportaj fotografic.(I parte)

Cu Artur Bînzaru, şeful de la Noroc Tv












Cu D-ul Bînzaru, Director General "Music Master", "Noroc TV", "Radio Noroc"






Artur Bînzaru, Corneliu Botgros (Lăutarii) şi multrîvnita Potcoavă de Aur.











Valeria Oţel, Jonny Alici, Mariana Butnaru... (Radio Noroc)


Momente de lucru, Potcoava de Aur, 2009 - 03.12.2009, ora 17.45.. mai puţin de o oră pînă la începutul spectacolului... alertă, retuşuri... niciun stres. Iată asta-mi place... :)


"Lăutarii", repetiţie .... înainte de spectacol....

Patricia Gheaţă, România, 9 ani


Maria Iliuţ, Arsenie Botnaru, Doina Arseni. Culise.
Surorile Osoianu.
Vlad Gheorghelaş şi Nicolae Glib. Nicolae Glib... îmi amintesc că pe vremuri, cînd eram la casa părinţilor mei, mă treyeam cu el duminica, pentru că tata punea radioul şi ştiam că ... e prînzul. "La mulţi ani, cu sănătate...."... Ce pot să spun acum e că, odată cu trecerea anilor, tot mai des mă prind... că duminile, fiul meu se trezeşte de la cîntecul lui.
Cu Maestrul... aceleaşi culise, acelaşi drum... spre scenă. O bucurie diluată cu conştientizarea că stau lîngă Om care are o activitate deosebit de meritorie. Mă bucur că trăiesc şi pot să-l salut şi pot spera chiar şi să-mi memorizeze numele. Şi mă mai bucur că e iubit cît e pe verticală, pentru că moldovenii au un talent aparte de a face cult numai din cei care au ajuns pe orizontală. De cîte ori îl văd în scenă, îmi vine să strig: mai staţi acolo, mai staţi.... pentru ca toată lumea să aibă şansa să vă dea Palme. Multe Palme, Maestre! p.s. Vreau Palme pentru "Lăutarii".

 Natalia Munteanu şi Nicolae Cibotaru... Fină şi delicată ca o vioară. Mi-i dragă. De Nicolae Cibotaru pot spune doar că te face să plîngi, la fel cum reuşeşte să şi te liniştească...
Ana Barbu, mamă unui talent şi a unui zîmbet de milioane, soţie a unui soţ, nu mai puţin talentat, artist... şi cînd spun asta, ma refer nu numai la vocalize, dar şi la energia pozitivă pe care o dăruieşte celor din jur.
Ioana Căpraru... Nu am să încetez niciodată să ascult "Cu drag de sora mai mare", mai ales pentru că am o soră mai mică, apoi pentru că e atît de sensibilă această Doamnă, dar şi pentru că îmi place. Şi nu am ce să fac cu asta. Îmi place şi gata.
Cu Iurie Nistorică, colegul meu de la radio. Împreună facem "Se-nsera la Radio Noroc", de luni pînă vineri. De la 17.00 - 20.00. Cult, cultivat, cu mult bun-simţ şi şapte ani de-acasă. Se pricepe la "jocuri de cuvinte" şi m-a antrenat şi pe mine. Uite-aşa şi trăim. Ne jucăm.. "de-a cuvintele". Uneori nu e chiar atît de uşor pe cît pare. p.s. Ştie să te facă să zîmbeşti, dar lucrul cel mai de preţ pe care l-am descoperit la el, este felul lui de a "construi o familie". Din asemenea bărbaţi chiar ies capi de familii. Au o comunicare atît de sănătoasă, atît de pozitivă, atît de frumoasă şi plină de atîta iubire matură, încît parcă nici nu-mi vine să cred că mai are mult... pînă va ajunge să schimbe prefixul ... spre 30. Ştiu că nu-mi citeşte blogul, dar dacă îl vedeţi, spuneţi-i că sunt mîndră că facem o echipă la radio şi mai spuneţi-i că-i mulţumesc mult pentru cele două zile de Potcoavă. Am simţit că suntem o echipă.
.... Hai să vă mai povestesc despre echipa noastră.
În primul rînd tre să vă spun că este şi e deja maaaare lucru. În fotografia de mai jos îi vedeţi pe Vitalie Colun - cerebralul de la radio Noroc. Serios. "Dat" la casa lui, responsabil şi matur... într-un cuvînt... are ce căuta la Radio Noroc (glumesc)... eu sunt venetica care e venit... mult mai tîrziu, dar ştiu că colegii mei mă cunosc suficient de bine ca să-mi înţeleagă glumele. Urmează Sergiu Tăbăcaru -  directorul tehnic... tot ce stricăm noi, el repară. Tot ce repară el, noi stricăm... Aşa şi trăim... (mă repet). Ne rabdă. Nu ne ceartă, parcă... Mereu e plecat, dar cum Dumnezeu se întîmplă ceva, cum... apare ca din pămînt. 
Cald, mereu liniştit, deşi cu siguranţă că ar vrea să-mi spună vreo două... calde... da ziceam, ne rabdă.
Urmează Mariana (Femeile poartă noroc la Radio Noroc, Top 10 Potcoava de Aur). Punctuală, transparentă, matură, sinceră pînă în măduva osului, talentată de te pierzi. Cînd vreau să mă liniştesc, aştept ora emisiei ei şi o ascult. Aşa, în prostie. Nu aştept nimic anume. Pur şi simplu intervenţiile ei... o oră îmi e de-ajuns. Urmează Oniţa, sau Oana Staver. Of.... o să ne tragem de plete din cauza... compiuterului. (glumesc). Majoritatea rubricilor le face ea.. Săritoare la nevoie, ştie cu măiestrie să-şi organizeze timpul de lucru, astfel încît să aibă loc şi alţii.

Cu Adriana Ochişanu. Dulce, numai cîntec, numai zîmbet, numai căldură, numai iubire.


Aglomeraţie mare... :)
Cam asta a fost în imagini. Mai multe, îţi aduc săptîmîna viitoare, dacă am NOROC!!!


1 comments:

Oly spunea...

Frumoase imagini si frumosi oameni. Merci.
Mai vrem!!! Mai vrem!!! Mai vrem !!!