BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 7 decembrie 2009

Potcoava de Aur, (partea II)

Acum un ... şir de fotografii din cea de-a doua seară:


A doua seară. Ora 16.30. Gata de atac... :)

Ultimele însemnări în scenariu. Schimbări minore.

Nu ştiu dacă vedeam ceva amuzant. Ne-a prins Nătăliţa... şi ne umflase o bucurie... nemaipomenită. De fapt, ştiu despre ce era vorba. Alex Calancea Band... intrase pentru o ultima repetiţie.

Sergiu Bucico - un om curat în toate. Şi în ceea ce face şi felul cum trăieşte. Pozitiv, răbdător, profesionist.

Calancea Band... un delir frumos...

În starea asta îmi place să mă regăsesc. O linişte cîştigată în atîtia ani de "nelinişti". Fragedă liniştea asta, dar atît de ... a mea.

Iurie Sadovnic.. Ca să vorbeşti despre valoarea acestor oameni, trebuie să meriţi. Uneori îmi e frică să vorbesc despre oameni Mari. Pentru că nu ştiu cum să aşez în puţine cuvinte, mulţimea de emoţii care mă încearcă. Şi să nu crezi că acum o iau razna. Ne-am obişnuit să zicem tare: A! Da, l-am văzut pe Sadovnic, sau l-am văzut pe Botgros... uitînd că ei, chiar dacă niciodată nu ne vor vedea, au un pic mai mult respect faţă de Public (chiar dacă suntem atît de mulţi), în timp ce noi, fiind atît de mulţi, nu realizăm cît de puţine Valori nefalsificate avem.

Mariana şi... Diana.. (ce bine e cînd mama îţi zice altfel decît în buletin :))

Irina Bivol, Serj Cuzencoff



Felină...

Sergiu Bucico, s-a tot ţinut de pupat fetele în culise, dar... cum veni vremea de filmat - gata, s-a sfîrşit cu toate fetele, mai ales că ele trebuie să fie frumoase în cadru.

Vitalie Dani.

Adrian Ursu

Fotografia care îmi place cel mai mult.

Victoria Lungu

Cînd fetele .... îşi fac complimente, mai bine să nu te prindă vremea în preajmă... :)

Nicu Ţărnă

Natalia Barbu

Anişoara Puică

Încă un ambuteiaj în culise: Irina Bivol, Adriana Ochişanu, Ana Barbu, Serj Cuzencoff, Anişoara Puică, Cătălin Josan

Anatol Mîrzencu

Diplome TOP 10 Potcoava de Aur pentru Laurenţiu Popescu, Anatol Bivol, Gicu Cimbir, Irina Bivol

Alexandru Vdovicencu şi Adriana Ochişanu

Corina Ţepeş, fără Costi Burlacu...

Cu Adriana Ochişanu

Ana Barbu, Adriana Ochişanu.

1 comments:

Nadia spunea...

Tare frumosi cu totii. Zic iara, ashtept deja cealalta potcoava, sau celelalte...