BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 7 iulie 2009

Lozova








Buna, tie! Oricui. Uite ca am gasit timp si pentru o noua postare. E cam greu. recunosc. Am crezut ca va fi mai usor, dar...acum nici nu mai stiu in care parte s-o iau...
Nu ca nu as avea timp, ca nu mai sunt eu prinsa cu un milion de activitati...doar ca nu intotdeauna am ce sa spun.
Adica de spus, intotdeauna poti indruga ceva, dar sa spui ceva cu folos, asta mai rar.
Si atunci, ca sa nu o dau in bara, mutesc.
Asa cel putin, nu te fac pe tine sa citesti prostii...doar de dragul unor date din calendar pe care trebuie sa le respect.
Am vrut sa scriu din Germania, dar m-a luat nebuna asta de tara pe dinainte.
Oricum, am sa scriu intr-o zi despre tot ce am trait acolo, la fel cum am sa scriu despre calatoria in Luxemburg. Acolo, mi-a placut atit de mult, incit, la cit de limbuta sunt, pur si simplu am ramas interzisa.
Despre Franta, doar un pic, pentru ca un pic am vazut... Regiunea Lorraine si Normandia... De Normandia...m-am indragostit, dar..... tot m-am intors la Chisinau si, de acolo, .... destinatia - Lozova cu Radio Noroc.
Ce-a fost aseara acolo, vezi acum...(aseara, insemnind 5 iulie :)).

Etichete:
1. Gheorghe Topa
2. Geta Burlacu
3. io, Anatol Adam si Mariana I.
4. io, Victor Gindea(Director Executiv Radio Noroc) si Ghenadie Plunghean (Toma Alimos)