BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 7 iulie 2009

Ovidiu-Darius - fiul meu. Unicul.






Ei..si cine se duce cu doi copii la lucru...


Se mai duce cu unu, d. Director Gindea, cu Valerica,
am mai vazut pe administratorul Radio Noroc de la Stefan Voda,
cu Doinitza (fiica lui si animatoarea de la Radio Noroc local)

...da poate pe ai lor poti macar sa-i fotografiezi, ca eu una, am asudat pina i-am facut copilului o fotografie.

Daca nu-mi venea sa-l maninc pe loc, apu' lasa... :):) Mare bahur...

3 comments:

Tanita spunea...

Mai mare fericire pentru o femeie nu este alta decit sa fie MAMA. dar sa aiba un copil ca al d-vostra: fumos, gingas si cuminte, cred, este mai mare bucuria. Sa va traiasca si sa fiti fericiti impreuna. Sa aveti parte doar de bucurii din partea lui si sa va iubiti neincetat!
Cu mult drag, Tania Spoitoru

INDIANA spunea...

Multumesc. Mult. Nu este nimic mai dureros de dulce decit copilul ce da sens existentei unui parinte. Copilul meu e busola mea.

Iuliana spunea...

Copiii sunt cea mai mare realizare a omului....e minunat sa vii acasa dupa o zi de munca asidua si sa intampini in prag un zambet siret care asteapta dezmirdare ....Un zambet si o privire care te face sa uiti de toate cate sunt pe lumea asta. Felicitari pentru comoara din casa ta!!!!