BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 12 februarie 2010

Revenire...

Căutam pe youtube şi am dat de ceva care tare m-a senzibilizat... Mulţumesc acelui suflet care s-a gîndit la mine, sau nu la mine... :)
Poate la altcineva s-a gîndit, dar am fost plăcut surprinsă....
Îi mulţumesc din toată inima pe această cale... Am să încerc să tot postez piese de-ale colegilor mei care îmi plac mie şi, cu siguranţă, Vă plac şi vouă..
Poate facem un top aici.. subiectiv, dar adevărat pentru starea din "adîncul" tău pentru acest moment.
Dacă ai o piesă care-ţi place şi nu ştii cum să o găseşti, scrie-mi, poate o găsesc eu.. aşa cum am găsit-o şi pe a mea:
"Revenire" text: Tatiana Şişcanu, muz. Octavian Coteţ


http://www.youtube.com/watch?v=NZJSUvYa1EI

3 comments:

déjà_vu spunea...

Frumoasa piesa, optimiste versuri. Mult prea optimiste...

Anonim spunea...

"Ultima oara" -Indiana...daca se poate...Pupici!!

(marry-xica.star)

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=9Mr12a1sNXQ

(marry-xica.star)