BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 3 februarie 2010

Jurnal săptămînal la EUROPA LIBERĂ (decembrie 2008-decembrie 2009)


Iată şi coperta pe care atît de mult o aşteptam... Îmi amintesc de ziua în care veni Valentina cu propunerea de a scrie pentru acest Jurnal. Mi s-a părut oarecum devreme. M-am sucit, m-am învîrtit. Am tot întins-o... Îmi era frică... Mereu am fost o "Lasă... da cine mai eşti şi tu... să faci şi asta"
Curaj!! Curaj!! Şi iată rezultatul.
Sunt bucuroasă că s-a găsit spaţiu şi pentru literele mele năzbîtioase, lucru pentru care vreau să multumesc colegei mele, Valentina Luchian, Director Fashion VIP, care m-a recomandat (lîngă ea mereu ai spaţiu sp creşti, să ai dacă vrei şi să poţi... dacă meriţi) d-ei Valentina Ursu, jurnalist, dar şi coordonatorul proiectului la "Europa Liberă"care mi-a întins palma deschisă din care ma luat un pic de încredere, dar şi omului pe care îl respect nespus de mult, pur şi simplu pentru că este, d-lui Vasile Botnaru, Directorul biroului "Europa Liberă", Chişinău.

Îmi permit să Te Las să mă judeci, să mă înveţi, să mă susţii...












2 comments:

Anonim spunea...

Nu stiam unde sa scriu...si am ales primul material afisat...grabita sa-ti spun ca m-a lasat fara cuvinte, fara suflarea ultima ta piesa...Un nimeni...Mai inebunit cu frumusetea versurilor din ea...Am urmarit si clipul...E superb... Si e izbitor de identica simtirea asta de femeie...pe o clipa am avut impresia ca e pentru mine :) multumesc... Nu m-am abtinut sa iti scriu citeva cuvinte ca sa intelegi ca de 2 zile sunt pe valul melodiei tale...

Anonim spunea...

L-am cautat e youtube, dar inca nu e postat cred. Asta pentru al pune pe blog, cu permisiunea ta, desigur...