BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 4 septembrie 2009

Recunoştinţă...

Multumesc tuturor care au intrat în ultima vreme pe blogul meu.
Am luat-o încet, fără să-mi pun scopul de a avea cît mai mult public, rar se întîmpla să caut cîtă lume a intrat pe la mine. A fost un fel de a mă face auzită atunci cînd nu găseam ochii în care să mă sprijin. Nu aşteptam neapărat cineva să citească, sau să lase careva urme că a fost, dar, cînd am văzut primul comentariu, am avut impresia că în sfîrşit m-aţi descoperit şi nu mai sunt singură pe această insulă.

Azi, cifra vizitatorilor era de 800.
Gîndurile o iau din nou razna şi nu vor să se joace de-a "fata deşteaptă care ştie ce scrie...".
De asta, nu mai scriu nimic.
Vă mulţumesc şi las bucuria asta pe care am trăit-o să rabde, aşa cum m-a învăţat un suflet drag.

Rămîn datoare tuturor sufletelor calde care au intrat în casa mea şi s-au descălţat la uşă....

1 comments:

rado spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.