BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 21 ianuarie 2010

Neaţa!!!!

Am citit undeva... şi probabil mi-a plăcut... pentru că am găsit această frază tocmai acum cînd nu mă ia somnul cu niciun bumb... masa-n... locul cela de bumb.
"Fă, Ileană, nu ai vreun bumb de dureri di şăli?!", aşa o auzeam pe vecina bunicii mele... de cînd mă ţin minte tot căta bunghi ... şi bunica Ileana, femeie blajină, îi dădea... da, cum să fac... să o spun mai delicat?!
Îmi zicea mie, sau Lilienei(Lilianei)...sau fratelui meu, sau verişorului meu Artur (ăla hoţomanul se pricepea deja la ... măscăreli... şi o mai înjura uneori pe lelea Catinca)... şi cum spuneam ne "trimetea" bunica în tindă să căutăm în cutia aia colorată, în care altădată hodinea ceaiul chinezesc un bumb. Şi, dacă "dracii" scapă de căpăstru... urlă pe toată mahalaua... Da de care?
- De ăia mici. .... Şi aduceam primul care îl găseam... şi, bunica, il dădea peste gard şi se întuneca lelea Catinca... şi o lua repejor la rost...
- Fa, Ileană, d-apu data trecută era galbăn, fa.
- Auzi, Catincă, vrei bumbu? Că îţi dau să te slabească, nu-ţi dau ortavă..., fa!

Nu ştiu de ce mi-am amintit acum tocmai  de bunghi... cred că am nevoie de unul.

Aşadar,...... ce căutam, ce-am găsit...Parcă Mark Twain spunea:
Şcoala este totul. Piersica a fost odată o migdală amară, conopida nu e altceva decît o varză cu facultate.

iaca....na.

3 comments:

déjà_vu spunea...

Indiana, nu ti-a trecut prin minte sa aduni toate scrierile tale, amintiri cu iz de copilarie, si sa le asterni legate intr-o carte? Te pricepi, zau! :)

INDIANA spunea...

Deja-vu, mersi. Pentru sustinere. M-am gindit, dar mereu... am fost o "lasatoare", o "mare... treaba mai faci si tu...". Si despre calitatea asta chiar am sa scriu... poate ma lasa...

INDIANA spunea...

:) adica... ma lasa de tot si ma apuc serios... de asta. :) ... ei da... imi vine in minte....iar,ca un vechi refren... "mare treaaaba mai faci si tu...".