BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 9 octombrie 2009

Redescoperă Moldova cu Radio Noroc

"Ai grijă de localitatea ta".
Aşa am intitulat această campanie care se adresează MOLDOVEI, oriunde nu ar fi ea.
Intră şi tu pe http://www.radionoroc.md/ şi vezi ce ne-am propus.
Suntem la a treia ediţie de "Redescoperă Moldova".
Am fost cu întreaga echipă la Ştefan-Vodă, localitate care a găzduit primul concert Radio Noroc, apoi am ajuns în Lozova, Străşeni şi am văzut ce înseamnă "moldovenii cînd se-adună....".
Scrie-ne, povesteşte-ne despre localitatea ta, despre oamenii de-acolo, tradiţii, curiozităţi.... orice. Povesteşte-ne despre ce s-a mai făcut în localitatea ta în ultimii ani: drumuri reparate, grădiniţă, şcoală.... şi votează-ţi localitatea. Chiar dacă nu eşti în ţară, fii alături de ea şi convinge-ne că merită să ajungem în localitatea unde te-ai născut.
Lasă-ţi sufletul să se întoarcă acasă în acestă toamnă cu Radio Noroc.

1 comments:

Anonim spunea...

Va saluta un admirator din Romania!Incerc de mult timp sa gasesc melodii ale Indianei Frunza si in zadar.Ma puteti ajuta cu un sfat ceva?!Va multumesc anticipat!kirrirri78@yahoo.com