BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Cînd am văzut de cînd nu am scris... m-am încuiat...

Da, nu e prea frumos, dar atîtea am avut de făcut săptămîna aceasta, încît am impresia că a şinut vreo două-trei luni.
Luni, am filmat cu echipa NorocTV pentru piesa "Un NIMENI"... . A fost o experienţă tare frumoasă, mai ales că mi se întîmplă rar aşa ceva (de ce?! vă spun altădată).

Da, a fost frumos. Prea frumos ca să dureze toată săptămîna. Le mulţumesc tare-tare mult că s-au gîndit la mine.
Marţi, am fost...la pat, muribundă, pînă la ora 9.00, că după asta nu "a fost chip" (cum spune mămuca mea), că aveam treabă la radio, aveam de machetat un material la revistă şi trebuia să reuşesc la emisie, dar şi să depun dosarul pentru viză. A! Era să uit! Asta nu e tot!
Tare frumos şi organizat, după ora 20.00, ne-am dus cu întrega echipă, la Tohatin. ...
Acolo.... veselie... hram....Primar General de Chişinău.... şi echipa RADIO NOROC (Redescoperă Moldova).
Trebuie să mulţumesc şi tuturor artiştilor, în numele colegilor mei de la Radio, pentru receptivitate, pentru dispoziţia maximă pe care au instalat-o acolo şi pentru fidelitatea de care au dat dovadă încă o dată în plus.
A fost o seară frumoasă, alături de cei care i-au "bătut" în finala "Redescoperă Moldova cu Radio Noroc. Ai grijă de localitatea ta". Cotiujenii-Mari au fost la distanşa de cîteva voturi. Tohatin.... Învingător!
Miercuri - rutină, gînduri, stres, emoţii... iau viza, nu iau viza.... iau...nu iau.... încă  nu ştiu....
Joi - URA! VIZA!
Vineri - pregătiri... zi importantă pentru familia noastră... secrete...
Azi (zilele noastre) - venit de la ţară, Radio, bagaje.... dar şi însemnări zgîrcite pe blog. Cer scuze, dar am promis şefului că pînă plec, îi pun UN scenariu pe masă. Şi trebuie să mă ţin de cuvînt. Ştiu că nu are timp pentru blog, dar ştiu că trebuie să mă ţin de cuvînt, deşi e cam greu să mă concentrez.
E aproape gata, încă o jumătate de oră de lucru şi pot să mîă culc ca să mî trezesc mîine dimineaţă...
La 8.00 - destinaţia Roma, cu conexiune prin Milano.Academia Română în colaborare cu Comunitatea Moldovei, organizează lansarea unui volum de poezie, tradus în limba italiană a Marelui Poet, Grigore Vieru.
Sunt mîndră că am fost invitată să particip şi eu, mai ales că traducerea a fost realizată de Valentina Corcodel, Tatiana Ciobanu, dar şi Claudia Lupaşcu, profesoara mea de limbă şi literatură română.
Participă:
Mihai Bărbulescu, Directorul Academiei Române
Francesco Baldasi, poet
Daniela Crasnaru, poetesă
Isabelle Haile, interpretă
Leonid Buzurnîi, autor Teatro "Satiricus"

Invitat special: Excelenţa Sa, Ambasadorul Republicii Moldova în Italia, Prof. Gheorghe Rusnac


P.S. Vă povestesc despre toate cînd mă întorc. Îmi iau "cosmeticika" (laptopul) cu mine la Roma şi am să mă strădui să pun şi fotografii de la eveniment, dar şi de cît ...oi vedea acolo...

Azi îţi dau nişte poze de la filmările de luni....
Noapte bună...

Tre să termin scenariul, dar şi eseul despre Grigore Vieru.
Aşa că voi dormi în avion (dacă mă vor lăsa).                

Nu întotdeauna e atît de important să ştii unde e acel "al meu"... important e să ştii că este, că nu eşti agitată cînd te gîndeşti la el, că te liniştelte numai gîndul că este... Aşa mă simţeam eu în acea frumoasă toamnă, ... şi nu mai contează că e scurtă şi pe "ducă...".



5 comments:

Irina Croitor spunea...

Ce săptămînă frumoasa! Buon voyage şi aştept cu nerăbdare poze.

Unknown spunea...

As vrea si eu sa particip la lansarea cartii lui Grigore Vieru in italiana-cind?unde?In momentul actual ma aflu la Roma.
Am fost colege de facultate.Vorbind de Maria Sleahtitchi si Eminescu, si acum imi amintesc de recitalul inchinat Marelui Poet pe care l-ai tinut in timpul studentiei.Succes

Unknown spunea...

kiar am crezut ca ati uitat de noi.... am vazut ca ati disparut si d p odnoklassniki...dc oare?

am vazut pozele, si pare-mi-se va fi ceva interesant! **un nou look!!** dar nu stiu cum voi vedea si eu inregistrarea, sper ca va fi si pe net....
***Decolare placuta!! Drum bun!

déjà_vu spunea...

Sa ne spui si noua cum a fost. Astept poze noi. :)

Vio spunea...

Salut Indiana ,

am citit pe blog ca la traducerile poeziei lui Grigore Vieru a lucrat si Claudia Lupascu.
Am ramas placut surprinsa.
Astept detalii si poze .
Numai bine si succese tie !