BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 18 noiembrie 2009

Un nimeni...

Am obosit să fiu a ta
Am obosit să fiu a lui
Ce-am risipit de-acum aş vrea
Să dărui unui nimănui.

Dar mai nimic nu mi-a rămas:
Un suflet stins şi obosit,
Un chip de înger ce-a trădat
Şi o femeie ce-a ucis


Iubirea!
Mă plînge de-afară
Şi las iar uşa deschisă
Să intre acum doar uitarea
Să plece o soartă ucisă
Nu vreau nimic de la tine
Nu vrea nimic de la el
Vreau un nimeni să vină pe ploaie
Prin furtună să mă ducă la el

 Un nimeni mă rog eu să vină

Să rupă blestemul trădării
Un suflet pe ascuns să rămînă
Pe o rană s-aşeze-o durere
Să nu mă întrebe de unde-s
Să nu mă întrebe de cînd
Să mă lase să-i dărui aiurea
Tot ce pînă-acum am ucis....

p.s. "Un nimeni", aşa se numeşte această piesa. Împreună cu echipa Noroc TV am filmat pentru această piesă o frumoasă istorie, tristă şi în acelaşi timp fără regret... O veşi vedea în curînd la Noroc TV.
Ţin să mulţumesc tuturor celor care s-au gîndit la mine: echipei Noroc TV şi Radio Noroc, operatorilor, regizorului, dar şi celui care s-a ţinut cum a putut ca să nu mă înjure... cît s-a montat..
"Un nimeni" - o iubire care e numai a mea. Ştiu asta sigur. Nimeni şi nimic nu mă va face să renunţ la ea.
Vedeţi cîteva secvenţe de la filmări, realizate cu multă dăruire de Liliana Florea. Fotograf, femeie şi mamă şi încă mai are multe de spus, dar şi de fotografiat.

2 comments:

star77 spunea...

Trebuie sa fie o piesa frumoasa! :)

Vitalie spunea...

Abia aştept să ascult piesa şi să admir graţia şi feminitatea Indianei...